* به نام آن که خداست *
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ کسانْ نزد خدا، دشمنِ کینه توزِ ستیزه گر است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
به وبلاگ تقدیر خوش آمدید
تقدیر
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||
 Atom  ||
*تقدیر من * *قربان وجودت مادر که وجودم زوجودت به وجود آمده مادر *
راستی چی شد...

احسان کرمی فرد ::یکشنبه 89/1/22 ساعت 8:55 عصر

 

                   daramet love khili.delam barat tang shode azizam

                    * راستی چی شد چه جوری شد / اینجوری عاشقت شدم*

 

               *در انتظار کسی هستم که طلوع عشق را به قلب من هدیه میدهد،*
               *در انتظار کسی هستم که با زیبایی کلامش مرا در عشقش غرق میکند،*
               *در انتظار کسی هستم که تنم آغوشش را می طلبد،*
               *در انتظار کسی هستم که دستانم دستان پر مهرش را میطلبد
.*



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    تصاویر قدیمی و ایل باوی
    تنها
    راستی چی شد...
    کسب درآمد:اینبار با اطمینان سنتر یا همون ادز سنتر خودمون
    دریافت سریع با صبا کلیک
    درآمد اینترنتی با سایتی مطمئن
    دلم گرفته
    خدایا
    جملات شکوهمند
    خلاقیت و ابتکار حتی از درون زندان
    ماجرای زندگی
    جملات عاشقونه
    بی­سواد و باسواد
    ماه باران خورده
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    تقدیر
    احسان کرمی فرد
    من احسان از جنس انسان،ساخته ی دست خدا. به عشق ***تقدیر*** زندگی میکنم.
    Link to Us!

    تقدیر

    Hit
    مجوع بازدیدها: 46855 بازدید

    امروز: 3 بازدید

    دیروز: 2 بازدید

    Day Links
    حرم دل [156]
    کد آهنگ برای وبلاگ شما [36]
    سوز و گداز [132]
    با تو برای همیشه [63]
    نیلگون آبی (نیمه عاشق) [175]
    هر چی عشقم بکشه [43]
    تجارت احسان [12]
    ناشا036 [14]
    پر پرواز [29]
    نرم افزار [20]
    دنیای واقعی [59]
    7تیر [227]
    احساس [43]
    ایران بلاگ [22]
    سایت موسیقی [41]
    [آرشیو(22)]


    Archive


    بهار 1388

    links
    عاشق آسمونی
    نور
    اطلاعات و اخبار پزشکی
    MOHAMMAD
    مذهب عشق
    انا مجنون الحسین
    دنیای واقعی
    درموردهمه چیز و همه جا

    LOGO LISTS












    In yahoo

    یــــاهـو

    Submit mail

     


    Link2Communion.com

    کد آهنگ